Tájékoztató
Igazgatási szünet elrendeléséről
Tájékoztatom Berkesz község lakosságát, hogy Berkesz Község Önkormányzatának Képviselő-testülete a Kormány felhatalmazása alapján 67/2022.(XI.24.) számú határozatával az Önkormányzat Hivatalánál igazgatási szünet elrendeléséről döntött.
A szünet idején az ügyfélfogadás szünetel, a Hivatal /Rákóczi u. 7./ az országos energia veszélyhelyzet miatt zárva tart.
Az igazgatási szünet időtartama:
2022. december 22. /csütörtöktől/ – 2023. január 06. /péntekig/
Igazgatási szünetet megelőző utolsó munkanap: 2022. december 21. /szerda/
Igazgatási szünetet követő első munkanap: 2023. január 09. /hétfő/
A 2023. januári bérek és szociális támogatások kifizetése az igazgatási szünet alatt is folyamatos. Ennek időpontjáról az érdekelteket értesíteni fogjuk.
Anyakönyvi ügyben /pl. születés, halálozás/ügyintézés az alábbi telefonszámon keresztül történhet: 30/544-34-29
Egyéb halaszthatatlan ügyben kérjük, az alábbi e-mail-címen kezdeményezzenek ügyintézést:
berkesz@berkesz.hu
Közlöm továbbá, hogy önkormányzatunknál az igazgatási szünet elrendelése az energia- és költségtakarékosság mellett azért is volt szükséges, mert a kormányzati partnerintézmények /pl. Kormányablak, Kormányhivatal, Munkaügyi Központ, Magyar Államkincstár/ fenti időpontban szintén igazgatási szünetet tartanak!
Dajka Imre sk.
jegyző